העלייה המפתיעה: הקמפיינר של ש"ס חושף את מאחורי הקלעים

אסתי פלד 2 Comment on העלייה המפתיעה: הקמפיינר של ש"ס חושף את מאחורי הקלעים

לאחר פרסום התוצאות הסופיות שמציבות את ש"ס על 11 מנדטים, הקמפיינר הבכיר של ש"ס ישראל בכר מספר בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על מאחורי הקלעים של ההצלחה האדירה | בכר: "אני חשבתי 9, אריה האמין ב -10, על 11 אף אחד לא חלם" | וגם: מדוע הם לא התייחסו לליברמן ובן גביר במהלך הקמפיין? | האזינו

צילום: Yossi Zamir/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ישראל בכר, מי שהיה היועץ האסטרגי של ש"ס לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "לא חשבתי על 9 בהתחלה, בקמפיין התחלתי לראות שיש כיוון ל- 9, בגלל שחששנו מסחף לבן גביר. אריה דרעי היה יותר אופטימי, הוא חשב שנגיע ל 10. על 11 אף אחד לא חלם" פתח בכר.

"בקמפיין הזה עשינו שימוש רב בדיגיטל עם פילוח קהלים מדויק, ועם מסרים מדויקים לכל קבוצה וקבוצה. אריה נתן לנו לעשות את זה בחופשיות. היה קמפיין על יוקר המחיה, וקמפיין גאים להיות יהודים, בסוף שחררנו את הסרטון של מרן והפרגוד, זה מה שהביא את ההצלחה".

"אריה עשה עבודה נפלאה להביא קולות חרדים. אני הייתי אחראי להביא קולות מסורתיים וחילוניים, קיבלנו החלטה חד משמעית לא להגיב לליברמן ולא להיכנס לשיח שלילי בנושאי דת".

"גם לבן גביר לא הגבנו, להיפך דווקא החמאנו לו, זה מה שעשה את העבודה שאנשים שרצו להצביע לו הצביעו לנו. כי הם הרגישו שגם בהצבעה לנו הם איתו".

בכר הסביר מה הטעות של השמאל בישראל: "השמאל לא יכול לנהל קמפיין על רק לא ביבי, כי זה תדר של "לא", זה לא מדבר לאנשים לחיי היום יום. זה לא רלוונטי לציבור".

"השקענו בהפקה גבוהה בסרטונים שהוצאנו, הרגשתי שהציבור החרדי מרגיש שמכבדים אותו עם קמפיין ייחודי שלא יורד מהרמה של אף מפלגה, זה דרבן אותי לעשות סרטונים שנונים יותר".

"קולות כמעט לא זזו מגוש לגוש, לכן היה קשה בסקרים לצפות את התוצאות, אחוז החסימה שיחק פה בפער קטן של אלפי קולות, זה במסגרת טעות הדגימה. לי היה ברור שיהיו הפתעות ותזוזות, אני שמח שאנחנו חלק מההפתעה החיובית" סיכם בכר.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    למה אין תודה לבורא עולם…………..???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    יודעים להתפלל ולזעוק אבל אח"כ אני ועוצם ידי? אוי ואבוי לנו

    1. שטויות.
      כנראה שלא שמעת את נאום הניצחון של אריה דרעי תשמענאותו ונראה אותך אומר שוב את השטות הזו.